وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
معروف: اقدام گلرنگ حرکت جدید و قشنگی است

کایپتان تیم ملی والبیال ایران گفت: اعزام خانواده بازیکنان به اینچئون که با کمک گلرنگ در دست اقدام است، برای نخستین بار در ورزش ایران انجام می شود و حرکت بسیار خوبی است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف بعد از کسب دومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی اینچئون افزود: بازیکنان در مجموع خسته هستند و نمی توانند زیاد به خودشان فشار بیاورند.
وی با بیان اینکه امیدوارم از روز دوشنبه هفته آینده و همزمان با ورود خانواده ها به اینچئون بازیکنان از روحیه و انگیزه بیشتری برای ادامه این مسابقات برخوردار شوند، گفت: حضور خانواده ها در یک تورنمنت برای اولین بار در ورزش ایران صورت می پذیرد اما کار بسیار خوبی است.
کاپیتان تیم ملی والیبال افزود: در کشورهایی مانند برزیل و ایتالیا این کار مرسوم است اما در ایران برای نخستین بار است. بازیکنان یک ماه است که خانواده خود را ندیدند و حضور آنان می تواند کمک زیادی به بازیکنان بکند.
معروف در ادامه افزود: مسابقات قهرمانی جهان بازیکنان را خسته کرده است و امیدواریم با تمام این سختی ها موفق به شاد کردن دل مردم با کسب مدال طلای بازی های آسیایی شویم. 

 

          

 

                                      ارسالی از دکتـــــــــــــــــــــرحنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 19:27 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.